Fredag fredag fredag! =)

Visst e det något speciellt med just fredagar. =) Men ska man däremot jobba natt fre-lördag så kanske man inte skrattar av lycka! Men men....det ger en lite extra klirr i kassan. *ler*

Idag ska Mange tattuera sig!! *tjoho* Ska bli kul å se. Vi ska vara där kl tolv så det är *snart* =) Ska försöka ta lite bilder när vi e där..=)

Igår va en sjuk dag. Vaknade med världens huvudvärk och som vanligt hade denna kvinna svårt att somna så det innebar att jag va hur gnällig som helst när jag vaknade. Messade Lina att  jag stannade hemma, tog en tablett och gick och la mig igen. Visst jag kan ju inte säga annat än att det va super skönt....speciellt när Buffie kommer uppstuttsande i sängen och spinner för fullt. Hade jag bara vetat att denna dagen var obligatorisk i hade jag nog f-n tatt mig till skolan iallfall trots huvudvärk. Nu innebar det att jag fick en extra-uppgift. *grrrr* Jaja...man får bita ihop och se glad ut. 

Pratade med Linda i förrgår. Vi bestämde att vi skulle träffas den 21:a feb. Hela den familjen är helt underbara och jag kände det nu när vi pratade att jag saknar dom......speciellt Linda då så klart! =) Ska köra ut till henne en dag och fika...bara snacka skit! =)

Spinning idag....tjoho....=) 17.15-1815 sitter jag och svettas....bara så att ni vet! *haha*

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen bär det iväg till Jens (tattueraren). =)

Tjing
 

Kommentarer
Postat av: Catta

Jag hoppas att tatto blir bra, men det blir den ju. Jens är den bästa. Ha en super najs helg kram

2009-01-23 @ 19:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0