*gäsp*

Usch va trött jag e. Sov alldeles för länge idag...men gott va det! *ler*

Mange och Claes är och tränar... De ska köpa hem lite kinamat efteråt...*mums* Skönt att slippa stå och laga något när man är trött. =)

Imorsen när jag kom hem va jag ute med Buffie. *haha* Han jagade Pippi-fåglar och va allmänt pigg och glad för att sträcka benen kl 07.30 på morgonen...=) Sen bäddade vi ner oss och hade hur mysigt som helst. Härligt att somna när han ligger och spinner för fullt...*ler* Kanske därför jag sov så gott idag?? =)

Får väl ta och klä på mig för M och C kommer snart med maten.. Ska bli mumsigt! =)

Skola imorgon 9-15. Jepp...samma dryga lärare. *suck* Men men...det är bara att stå ut..=)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0