Gott Nytt År!

Puh....nu är allt över!! Nu får vi bara hoppas att detta året blir så bra som det kan.
Nyårsafton blev väldigt "blöt"...*puh* Började redan kl 5 på eftermiddan och kom inte hem förrän kl fem på morgonen. Man har blivit för gammal för att festa så länge...*suck* Jag har f-n inte blivit människa förrän idag! Herre gud....Nä nu e det nya tag som gäller. Ingen sprit, vin eller öl på en månad och hård träning. Måste ha ett uppehåll nu från allt festande. *ler* Ska bli riktigt skönt kan jag säga..=)

Jaha...idag är det lördag och vi ska se gå på bio. Jepp...ni hörde rätt. Linda ska gå på bio...=) Vet inte hur längesen vi såg en bio sist men längesen va det. Vi ska gå med Catta å Thomas och vi tänkte äta en bit mat på någon restaurang innan. Vet dock inte vilken ännu....men det löser sig! =)

Hörs kanske imorrn..=)

Tjing på er

Kommentarer
Postat av: LINA

Åååå vad jag är nyfiken över er nyår. Linda jag har ngn konstig känsla i kroppen- tror det kallas ångest :-( vill ej tillbax till skolan! suck Pyssss

2009-01-05 @ 11:39:53
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0