Hej å hå..=)

Mycket bättre humör idag..=) Har bestämt mig för att inte gå och grubbla på andras problem och bekymmer. Det är ju bara jag som mår dåligt över det. Som igår gick jag och va ledsen, arg, förbannad...ja....allt man kan tänka sig. En hel dag förstörd! Så nu är det ändring på det! =) =)

Idag har jag varit i skolan 9-14 (7-16 med pendling) Vi hade vetenskaplig metodik. *suck* Inget roligt ämne och en inte såååå upplyftande lärare. Kan det blir sämre?? Jaja...man måste ju lära sig det om man ska klara alla uppsatser man ska göra! 

Nu ska jag laga lite mat hade jag tänkt. Tog ut lite färs från frysen....får se vad det blir av den. =)

Tjing alla glada 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0