Helt sjukt!!

Ja...verkligen helt sjukt. Jag skulle träna kl sex......eller?? Jo...jag va på träningen kvart i sex och drog mitt kort i kortläsaren....Hmmm....tittar på lappen som man får ut och där står Body Step. Snacka om att Linda såg ut som ett stort frågetecken...innan jag kom på att jag var en timme för tidig!! *måttlig* Ååååå.... Jag som var inställd på Aerobic. Men men.....jag hade nu tre val. 1) Träna Body Step istället
                                                 2) Vänta en timme och sen träna aerobic
                                                 3) Träna spinning power kvar över sex

Inte f-n sitter jag där och väntar i en timme och Body Step va jag inte sugen på. Så....det blev spinning idag igen. Ruggigt bra gick det dessutom. Börjar få ett riktigt bra flås nu vilket gör allt mycket roligare...=)

Efter träningen hade vi vår kära granne Claes på besök och dom hade lagat mat. Tjoho...=) Härligt att komma hem till ett dukat bord när man precis tränat. *ler* En köttbit och sallad...*mmm* Min favorätt...=)

Nä...nu ska jag bada och sen är det bingen som gäller. Ska till skolan imorgon. Vi ska återigen öva på HLR (hjärt och lungräddning) mellan 10-12. Sen bär det iväg till pappa som fyller 64år. TJOHO!!!! *ler*

Sov gott alla små bloggare

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0