Lediga dagar

Hemskt va dagarna går fort när man e ledig. Va så mycket jag skulle göra idag men fick inte ens hälften gjort. *hmm* Jaja...det man inte hinner idag får man göra imorgon eller vad säger ni??

Har iallafall tränat. Blev ett spinningpass så klart...*ler* Provade ett pass som heter RPM. Va helt okej....mycket temposkiftningar och bra variation. Ett pass jag helt klart vill träna igen....då har väl tränaren lyckts..=)

Imorgon ska vi träffa våra handledare som vi ska ha under vår praktik som börjar v 9. Hoppas....hoppas....hoppas att man får en vettig människa. *håller tummarna* drygt annars....

Nu ska jag hoppa in i duschen sen plocka undan lite och förbereda för imorgon. Ska nog ha med mig träningskläder så jag kan träna direkt efter skolan..=)

pöss och kräm

Tjing

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch fick inget skolarbete gjort idag skäms Ses imorg då vi ska vara sociala =) Wiiii! Pusssss

2009-01-29 @ 22:18:22
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0