Oslo-resan betald!! =)

Hej å hå alla bloggare..=)
Idag är en riktigt mysig dag. Fick sova ordentligt inatt till skillnad från söndags natten...*suck* Då sov jag från halv tre till sex...sen va det skolan som gällde. MEN...idag är jag riktigt utsövd! =) Vaknade vid nio och låg och mös med Buffie en halvtimme innan min kropp ville ha frukost och kaffe..=) Har sedan dess suttit vid datorn och fixat lite. Dels betalat resterande summa till vår oslo-resa...=) Ska bli hur skönt som helst att komma iväg lite. Om inget annat så bara för en helg! =) Visst....jag kommer sakna Buffie men jag vet att han är i trygga händer! Han ska nämligen bo hos Ann och Niklas och dom har lovat att klia hans mage nästan hela tiden! *hahaha*

Träning som gäller ikväll. Idag e det Aerobic 3 med Sabina. Helt suverän instruktör med mycket fart och fläkt i samt mycket bra musik....helt kanon. Bara man överlever...*haha*

Nu ska jag sätta mig ett par artiklar som vi fick i skolan igår. Vi ska granska dem och skriva ner skillnader etc. TRÅKIGT!!! Men...måste göras..=)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0