Slappdag...=)

Ååååå va jag njuer!! En lördag som vi inte har planerat något alls. Eller jag inte planerat något. Mange har ju jobbat och är just nu och tränar. Han ska kanske iväg och jaga imorgon i småland...så då får jag ännu en mysdag. Jag älskar att umgås med min älskade men ibland är det skönt att vara själv. Har inte varit iväg och tränat idag men imorgon är det dax igen. Köpte ju nya träningskläder förra veckan....blir lite roligare att träna då! =)

Jag tror jag ska lyfta luren å ringa Linda. Hon är en av mina bästa vänner och vi träffas så sällan....lite synd. Men vad gör man....kan ju inget annat än att bättra sig! =)

Denna helgen blev verkligen inte som vi hade tänkt ifrån början. Jag skulle först upp till Ronneby och umgås med Lina, Lina och Malin. Det bestämde vi för längesen men iom att jag hade en vit månad så bestämde vi att skjuta upp det. Då va det sagt att Mange skulle upp och jaga i småland lör och sön. Men sen kom vi på att Mange jobbade lördagen som idag och han fick ändra så att det bara blev söndagen. SEN....nu är det inte säkert att det blir någon jagt då det är för kallt. Man får ju endast jaga med hund och det är synd om hunden om den ska springa i skogen när det är 10 minus grader + att de flesta jägarna inte gärna vill jaga när det är för kallt då rådjuren kan ta skada. (mange förklarade innan hur de tar skada men kommer inte ihåg *ler*) Så....nu sitter men här och har egentligen inget planerat. Det är iof skönt men det finns ju folk man hade velat träffa.....som t ex Linda och Thomas....eller åka med Catta och Thomas till Martina och Anders. Nu är ju stackars Catta sjuk så det hade inte blivit av ändå.... Hoppas du snart är frisk gumman så vi kan träna ihop!! =)

Nu måste jag sätta igång och städa. Ingen annan som gör det till en även om man önskar det! *haha*

Trevlig lördag till er alla..=) Speciellt till Lina och gänget som ska ut och svira!! *haha*

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som om du har en härlig lörda snäckan=)

Puss på dig

2009-01-18 @ 01:51:12
Postat av: catta

Hihi jag kan inte göra det, man köper den tjänsten av en tjej som heter mimmi som är sjukt grym....

2009-01-18 @ 10:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0