Thank god it´s friday!

Jepp...så heter mitt spinningpass idag! *haha* och man kan säga att man är helt slut när man kommer därifrån. Man har hela helgen framför sig och så avslutar man vardagen med ett grymt pass. Det är en härlig känsla det! =)

Ledig idag. =) Va i skolan igår. Första dagen....sen ledig i fyra. Det är väl helt okej!? *ler*
Imorgon ska vi fira Kajsas 30-års dag. Hon blev ju gammal i måndags...*haha* Ska först äta på Mosaik sen bli det väl lite snack och ev en barrunda. I och med att jag inte dricker så följer jag inte med ut sen.....finns det något värre än att vara på ett uteställe nykter? Nä....men middan ska bli riktigt trevlig. =)

Klockan är snart två och jag har inte fått mycket gjort. Ska sätta igång nu tänkte jag. Får plocka undan och dammsuga lite så slipper man det i helgen..=)

Trevlig helg

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0