Tjo i boet...

Under uppbyggnad
Arbete pågår
 


Åååå va skönt att kunna utnyttja datorn här på jobbet. Inte för att jag har mycket att göra utan för att man kan sitta och läsa bloggar och tidningen så att tiden går lite fortare. =) Tack gummsi!! =)

Som sagt....andra och sista natten för denna vecka. Tiden går rätt fort och man får tänka på pengarna. Annars e väl inte detta ett jobb som man hade stått ut med i längden. Men men...vet att jag har tjatat om det innan så det behöver jag inte göra igen! =)

I tisdags hade vi avslutning på kliniken på skolan. Vi måste ha utnyttjat 80% av våra pass och jag fattades två pass. Så jag hade dubbelpass på en patient på eftermiddan. Lina däremot hade gjort färdigt alla sina papper och behövde inte ha fler patienter så hon stack redan kl 10...*grrr* Va man avundsjuk då eller??? Men hade jag varit lika flitig så...jajaja....det är mitt eget fel. MEN...nu e det över. =)

Mange va och installerade ett nytt surround-system till pappa idag. Han har aldrig varit speciellt nöjd med det han hade så nu va det dax att byta. Det är väl det tekniska som va problemet....och jag kan hålla med honom....det är komplicerat....speciellt för en karl som inte vet hur man läser sms! *skrattar* Men men...nu har han en enklare version som är lika bra. Det bästa med allt är att vi fick det gamla...*ler* Så nu ska här tittas på film...=) (som om vi inte redan gör det...=) )

Jaha....om man skulle göra något här på jobb??!! Får ta mig en runda och kolla läget....sen ska jag städa av här i köket/allrummet.

Bloggar jag sällan?? Inte så konstigt.....min dator hemma är sjuk. Ingen aning vad som hänt med kry är den inte. Mange håller på med den för fullt och han svär varje dag. Nu har han iallfall kommit på att han måste köpa nya delar???? Fråga mig inte vad det är han ska köpa men dock.. Visst inga billiga delar så vi får vänta tills lönen kommer. =) Sen har jag inga ursäkter längre...*hahaha*

Tittar kanske in lite senare om jag blir uttråkad..=)

Tjing

Såg denna bilden på nätet...*skrattar* Var får folk allt ifrån??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0