Tjoho i lådan!

Hejsan hoppasan alla läsare..*haha*

Försov mig i morse....grrrr. Skulle köra ett body pump pass med Catta kl tio och vaknade halv!! Ingen chans i världen jag hade hunnit så jag bestämde mig för att ta ytterligare ett spinningpass denna veckan kl elva och köra lite styrka efteråt. =) Det gick super bra. Kände att det börjar gå bättre och bättre. De första gångerna är ju sjukt jobbiga innan man kommer in i det igen..*ler*

Jaha...idag är det middag på Mosaik som gäller. Kajan fyllde ju 30 i måndags. Pratade med Ann för en stund sedan och hon hade redan bestämt vad hon skulle äta!!?? Här snackar vi om en tjej som alltid ligger steget för alla andra...*hahaha* Men vi tycker om dig för det Ann! *ler*

Nä...in i badet med dig nu Linda. Tiden börjar tryta. =)

Tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0