Tjolahopp...=)

Så...nu va det fredag. Dagen har varit mycket trevlig...*ler* Vi fick träffa våra handledare inför vår praktik. Gud vilken tur jag har. Jag ska ha två handledare och båda va super trevliga. Sen kom det fram efter ett tag att den ena tjejen hade gått i samma klass som en av mina gamla arbetskamrater..=) Världen är liten...=)

Väl hemma så följde jag med Mange å tränade på Friskis. Jag behöver köra lite styrka och det är så himla tråkigt att göra det själv så jag passade på å få lite sällskap..=) Gick jätte bra....men herre gud....hur många olika övningar/maskiner finns det för en och samma muskelgrupp?? Mina armar är helt saliga nu och vill bara vila..*ler* Kanske tränat rätt bra då eller??

Nu har jag precis duschat och ska laga till våra älskade karrékotletter med sallad....*mums* Sen blir det givetvis "Postkodsmiljonären" följt av "Let´s Dance" TJO HO...=)

Önskar er alla en underbar fredagskväll..=)

Tjing å hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Ännu gladare när d stod en 2a =)

2009-01-30 @ 20:59:18
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0