Det har blivit bättre...=)

Tack mina vänner för ni bryr er om mig..=) Ni som känner mig vet om att jag oftast behöver vara lite i fred och inte älta saker när jag mår dåligt......men bara att ni visar att ni finns där för mig är ovärderligt!! Älskar er!!

Som sagt är det mycket bättre med mig nu.  Ibland orkar man bara inte med hur mycket motgångar som helst. Men nu är det full fart som gäller igen. =)

Nu ska jag iväg till Bibblan. Sjukt pinsamt men jag har glömt att lämna tillbaka böcker som jag lånat på Linas kort. Usch....skäms! Mycket dåligt jag vet......men nu ska jag dit och betala för mina dumheter!! Förlåt gumman...*ler lite sött*

Sen blir det träning....=) Träningen igår gick inte så bra som jag hoppats.....men hade ätit dåligt. Så jag hoppas att jag har mer energi idag. Ställde mig på vågen igår förresten.....har nu gått ner totalt 4 kilo. =) Kanske inte så mycket men en bra bit på väg....*ler*

Nä.....dax att ge sig av!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0