Jobb jobb jobb....

Jepp...det är inte mycket mer i mitt liv just nu. Jobbar jag inte här på "Västan" så jobbar jag på vakthundtjänst. Har varit en jobbig vecka för Mange på jobbet därför har jag försökt hjälpa honom så mycket som möjligt. Hundarna trivs inte i denna värmen. Tycker synd om dem. Givetvis görs allt för att de ska få en dräglig tillvaro.......därav mer jobb. Men men....det är bara att bita ihop och se glad ut..=)

Nu har jag tre nätter framför mig.....ledig två......sen jobbar jag två till. *puh* Chefen ville först att jag skulle jobba sju nätter i rad men där går nog gränsen. Men har ju faktiskt ett liv oxå. Sen så jobbar jag hellre på vakthundtjänst när dom behöver mig.....så det så..=)

Förresten.... I onsdags morse matade jag alla hundarna ensam...*ler* Vissa hundar har jag inte fått så bra kontakt med ännu.....hundar som ingen ny personal går in till....men när jag kom med mat så gick det bra. =) Faktiskt stolt över mig själv...*ler* Det är lite över hundra hundar så det tar lite tid...*hihi*

Nä....nu ska jag ta och jobba lite. Återkommer kanske lite senare.

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Ann

Usch usch usch...västan din stackare! Saknar INTE! Hehe Hoppas allt är bra iallafall=)

Pussen

2009-07-03 @ 23:56:29
URL: http://annml.blogg.se/
Postat av: Lina B

Ojoj vad du jobbar din stackare, förstår varför du inte hade tid att följa med till Ronneby )= Hoppas du får lite ledigt snart kram!

2009-07-06 @ 17:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0