Nattarbete igen...

   
Detta är Aziz. Den värsta "grisen" av alla hundarna i hundgården. Dock älskar han Mange..... Jag däremot går INTE in till honom. *haha* Han gillar inte tjejer.... Hmm....han kanske är bög???? *skrattar*

 
Detta är Igors pappa, Leo. Jag håller på å borsta honom..=)

 

Jepp...detta är Igor. Hans favorit ställning...*ler*

 
Tom Buffie gillar den ställningen...=)



Sussar gott på kudden... MIN plats!!


Igor när han va liten...kan man motstå en sån liten hårboll???



Här sitter Tanya och kammar Ludde. Behövdes...=)



Här e Mange med Cacco. Det va han som gjorde att Mange fick åka till akuten. Inte heller min kompis...



Aaaa...här har vi lilla Narri. En goo liten malle...=)

 

Detta ser ni vem det är...*ler* Han blir bara sötare och sötare...=)

 

Här har vi två andra godingar... Tristan och Indra. Linda och Thomas små knottar...*ler*


Har inte lagt in fler foto i datorn så det får vänta..=)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Lina

vad härligt att höra ifrån dej =)=)

2009-07-09 @ 01:09:46
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0