Hej alla glada..=)

Många som poängterat att jag är dålig på å blogga!!!! HALLÅ!!! Jag har knappt tid tid mig själv nu när jag har praktik. (mån-onsdag) PLUS att jag bor hemma hos pappa vilket inte är ett hotell precis. Jag är tandhygienist på dagarna och undersköterska när jag kommer hem!! Men men....pappa börjar bli riktigt bra nu så detta är nog sista veckan vi bor här. Borta bra men hemma bäst. Alla som känner mig VET att jag ÄLSKAR mitt underbara hem!! *ler*

Idag MÅSTE jag ringa både Ann och Linda. Är som jag sagt innan väldigt dåligt på å ringa mina vänner.....och speciellt nu när man har så mycket själv. Vi ska hem till Linda och Thomas på lördag och se melodifestivalen. Ska bli hur mysigt som helst. Koppla av och äta någon färdigmat.....inte göra ett skit som kräver anstränging eller tankeverksamhet. Hmmm...vi kanske ska spela lite så då får man väl plocka upp hjärnan ur väskan så man inte blir sist...*hahahah*

Nu ska jag städa. En ledig dag....=( Men men.....=)

Tjing på er alla


Kommentarer
Postat av: Lina B

Det var verkligen på tiden att du skrev nåt, hoppas du inte e så sönder stressad att du inte orkar komma till Ronneby nästa helg!!! ;)

2009-03-12 @ 17:48:50
Postat av: ANn

Du är visst en riktig "globetrotter" du...både kävlinge och Ronneby på samma vecka=) Vilka äventyr du får vara med omhihi Olli ser framemot ditt besök och jag med=)



Kram på dig

2009-03-13 @ 23:54:14
URL: http://annml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0