Nä men hej hej...

Hahaha...det va ett tag sedan. =) Jag erkänner att jag varit ätte dålig på bloggandet den sista tiden men jag har fullt upp. Är jag inte i Kristianstad så hjälper jag pappa med allt vad det innebär. Han klarar sig rätt bra  själv nu men allt runt omkring klarar han inte. Så som t ex matlagning städning etc. Men men...jag hjälper gärna mina nära och kära. Om jag hade varit i pappas situation så hade jag velat ha någon som ställde upp. =)

Idag är jag faktiskt ledig!!!! =) Tjo ho... Emelie ska komma hit och städa lite. Kul å träffa henne oxå. =) Annars tänkte jag plugga lite. Vi i gruppen hade glömt att lämna in vårt upplägg på föreläsningen vi hade för sjuksköterskorna. suck. Jaja....det är bara att ta tag i...=)

Ha det så bra alla bloggare..=)

Tjing

ETT STORT PS!!!!

När vi gick runt bakfulla i Oslo trodde jag att vi såg i syne!! Är det bara norrmän som är tvungna att ha *TVÅ*  röda gubbar för att  fatta att de ska stå stilla!!!???  *skrattar*


 NORRMÄN!!!!

Kommentarer
Postat av: Catta

Ja, idag är det dax s kul att se att man inte är den enda som är uppe så här daxskrattar fy fan när kl ringde 5.30 döden typ kramar i masssor pöss

2009-03-06 @ 07:16:55
Postat av: Anonym

Nu tycker jag det är dags för dig att skriva något=)



pussen

2009-03-08 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0