B-uppsats klar!!

Puh.....det va ju fan va det tog tid att skriva den. Ska bara få ett godkännande av vår handledare sen skickas den in!! *tjo ho*

Jaha....idag ska jag klippa mig kl 11. Hoppas, hoppas, hoppas att hon har tid att lägga lite slingor oxå. Min frisör är nämligen den bästa och brukar kunna lösa det mesta!!! =)
 Denna kvinnan vill nämligen bli ljus igen...*ler*

Skrev tenta igår i paradontologi. *suck* Man har varit så uppslukad i den j-a B-uppsatsen så man har inte hunnit plugga till tentan....men det gick bättre än jag hade väntat mig så nu finns det faktiskt en chans att man blev godkänd......fast inget jag räknar med! =)

Mycket snack om skolan nu....men just nu är det mitt liv!! *usch* Bara några veckor kvar.

i helgen ska vi upp till Jonas och Pernilla. Gud va härligt det ska bli. =) Komma ifrån allt vad skola, jobb, problem och ångest heter och bara slappna av. *längtar* Sen blir det bara bättre av att jonas och pernilla är två underbara människor som tar en som man är....=) 

Nä....kaffet väntar! =)

Tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0