Fredag

 Idag unnade jag faktiskt mig en härligt sovmorron. =) Sjukt härligt när Buffie oxå känner för att gosa..=)

 Igor ville mest upp och busa...=)

Nopp.....blev inget smålandsbesök denna helgen!!!! *grrr* Mange kom på att han skulle jobba hela helgen!! HALLÅ...... Kunde väl tänkt LITE tidigare på det. Jag hade ju verkligen sett fram emot det att komma iväg och släppa allt. Men men...får ta det en annan helg!
Kanske.....kanske vi ska köra upp en sväng imorgon eftermiddag och stanna tills tidigt på söndag morgon! Men jag har inga förväntningar. Tror inte det blir av!

Mange ska som sagt jobba helgen. Börjar med att jobba i natt.....så Linda har en hel kväll framför sig med mys och gos med Buffie och Igor. Ska ta och köra ut på landet och rasta av Igor. Kan inte ha honom lös häromkring så vi brukar köra ut så han får springa och leka av sig! Plus att hans mamma får motion...*ler*

Buffie var hos doktorn igår och tog sina kontrollprover. Vaccinerade honom oxå för första gången. Sjukt va?? Han fyller snart tio och jag har aldrig vaccinerat honom. Men.....nu va det dax. Som vanligt gjorde han sin mamma stolt och va hur duktig som helst! Dock ville han upp i mammas famn....*hahaha* men så länge jag håller om honom får dom i princip göra vad dom vill! =)

Nä...nu ska jag iväg och handla lite. Bl a ska jag handla mat till Mange så han klarar sig inatt....=)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0