Usch!!!

Fan va man blir besviken på folk. Men ger och ger och ger till människor som i slutändan bara sårar en!! Usch va trött jag blir på sånt! Inte ens en förklaring utan bara hugger längs med fotknölarna!! Nä....man får fan välja ut sina vänner! Vi e rent för gamla för att bli besvikna och sårade. Även om man bara är "kompisar" så har man fan ingen rätt att bete sig hur som helst! Lite får man använda hjärnan!!! Tycker mest synd om Mange faktiskt....därför jag blir så förbannad! Vill inte se honom ledsen och besviken!

Tur man har lille Sebbe att tänka på! =) Jepp han har äntligen kommit fram, han och mamma mår jätte bra. Pappa oxå för den delen...*ler* Ska så snart jag får tid och dom kommit hem åka dit! Måste få träffa det lilla knytet...*ler stort* Längtar!!!!! =) Fattar inte att Ann har blivit mamma. Herre gud... Tänker på dem minst ca en gång i timmen. Får ett leende på läpparna varje gång... =)

That´s all for now...

Tjing



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt? Vem har uppfört sig så illa?? Skicka igor på dom vet jag! Vi är hemma nu=) Tänker ha luren av tills imorgon nån gång sen hör jag av mig=)



Hälsa mange och djuren



puss min vän

2009-05-22 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0