Hej å hå....

Undra om jag ska lägga ner bloggen? Jag får ryck ibland men sen kan det gå, som nu, två veckor innan jag skriver. Nja....tåls att tänka på. =)

Annars flyter livet på. Börjar känna mig "normal" igen. Har tagit vissa beslut som påverkar mitt liv......dock inget man bloggar om i detalj. Men ni som står mig nära kan ju bara fråga...=) Ville bara få sagt att jag mår mycket bättre....*ler*

Hmmmm vad har hänt och inte hänt de sista veckorna?? Jo....träffade min styv syster på Swing In för två veckor sedan. Vi tappade kontakten för ett antal år sedan och sen dess har allt bara runnit ut i sanden. Det va så kul å sitta ner å snacka med henne igen. Vi har ju ändå en uppväxt ihop och har delat både det ena och det andra. Hon har fått två barn och gift sig!!! Herre gud... och vad kunde jag komma med??? "Jo...jag går fortfarande i skolan..." *skrattar* Men men...är super kul att ha tagit upp kontakten igen. =)

Jag och Mange ska iväg nu och handla mat till kvällen. Han har äntligen pratat färdigt i telefonen...=)

Tjing på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0