Lördag

Hej å hå

Varit dålig med att uppdatera men har legat sjuk i veckan. Fy fan säger jag bara. Låg med över 39 i feber och ont i hela kroppen. NEJ......ingen svininfluensa!!! Min smarta lärare trodde dock det....pucko! Men men....efter tre sängliggande dygn gick det över. Längesen jag va så dålig...

Har ju en massa bilder att visa...*ler* Dels från förra fredagen när tjejerna va här och sen från lördagen när vi överraskade Clas med middag och utgång för att han blivit gammal....haha. Vi kände att han aldrig blev firad sin 30-års dag så vi ville ge honom något ball. Visst...han hade ingen fest eller bjudning men va fan...=) 
Båda dagarna var riktigt lyckade och vi hade så himla roligt. =) Ska försöka lägga upp bilderna lite senare... Ska på kalas om en stund. Min systerdotter Nathalie fyllde år i tisdags och idag ska det firas..=)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0