måndag

Måndag och nya tag...

Usch va jag e dålig på å uppdatera. Fast det visste ni ju redan. Känner liksom inte för att sitta här som andra bloggare. Vet att Lina P, Lina L, AnnaLina och de andra tjejerna är jätte flitiga med att skriva och uppdatera med vad som händer i deras liv......men JA jag e en DÅLIG männska! Tur man har trogna "läsare" som förstår ens situation.....*ler*

Har en del bilder som jag ska lägga upp... Dels från förra helgen och dels från denna helgen. Hände väl inget speciellt......men jag och Mange skulle bjuda hans nya chef m familj på middag. Tråkigt nog blev de sjuka så vi bestämde att ta det en annan gång. Vi fick det mysigt ändå. Lagade en jätte god middag...drack god dricka.....sen stck vi in till Interpol och spelade biljard. JAG VANN!! Vad än Mange säger!!! Han har sina egna regler...*skrattar*

Kl tio vaknade jag igår. *suck* varför kan man inte sova ut när man väl kan? Mange blev rätt förtvivlad. Han försökte göra allt för att jag skulle vara tyst och låta han sova. Men ACK.... Det slutade med en promenad till "hemmakväll" och tre filmer.....inte för att jag somnade.....men han fick ju tyst på mig...*Ler*

Idag har jag varit i skolan. Sjukt tråkigt. *suck* Vi har verkligen inga roliga ämna denna terminen. Det enda roliga vi har e klinik. Sen är det bara vetenskapligt skit. Har med vår c-uppsats at göra...*mumel*

Nä....nu ska jag lägga mig. Mange jobbar och jag har haft en underbar kväll för mig själv. Jag älskar Mange över allt annat men ibland är det skönt att vara själv...=)

Ha det gött alla vänner.

Puss och kram

Tjing

Kommentarer
Postat av: Mange

Har inte mina egna regler, men syr mina egna kläääder.... asg

Vem som vann kanske vi ska låta någon som kan reglerna avgöra :)



Älskar dig gumman puss

2009-10-27 @ 17:15:35
Postat av: Lina

Hahaha det är bara positivt att du har barnasinnet kvar =)

2009-10-29 @ 19:07:23
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina

om jag nu svarade så snabbt , hur kunde då du glömma så fort vad jag svarade på? TANT =)



du, jag sitter o bevakar min blogg konstant=)=)

2009-10-29 @ 19:10:43
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0