Fimele..*ler*

Jepp....filmen var helt i min smak. MEN har man läst boken så tycker man att vissa bra detaljer utelämnas eller redigeras. Tyvärr... Fast filmen var bra i sin helhet. Skådespelarna är helt suveräna..=)

Har precis suttit och förberett en lektion jag och Lina P ska ha för sjuksköteskestudenterna imorgon. *grrr* Hatar att behöva göra lärarnas jobb... Tyvärr e det rätt vanligt på vår skola. De liksom deligerar över deras jobb på oss så de själva slipper och kallar det " obligatoriskt". Måttlig Linda.  Men men....man får bita i det sura äpplet och stå och se glad ut i nästan två timmar och informera om tandvård! Tjo ho....=(

Har varit och shoppat idag. *hahaha* När gjorde jag/vi det senast?? Blev ett par jeans, ett par stövlar, underkläder mm. *puh* Skulle behövt mer men pallade inte gå och knuffas med allt folk. Fattar inte folk som går och njuter av att shoppa. Kan förstå att det kan vara mysigt om det inte är så mycket folk och man kan gå och njuta men herre gud....mysa vad nog det sista vi gjorde idag. MEN.....känns bra nu när man har lite kläder att ha på sig. De gamla har liksom inte suttit bra med tanke på viktnedgången..=)

Nähä.... Igor är nog väldigt nödig just nu. Kanske bäst att springa ut med honom en sväng. Blir bäddden tidigt idag.....känner mig sliten. *puh*

Ha det gött

Tjing

Kommentarer
Postat av: Lina B

Haha du är så rolig, shoppa är ju underbart!! Lycka till idag =)

2009-09-25 @ 09:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0