Lite bilder...

 Min systers katt. Han kanske inte ser så stor ut på bilden men herre gud vad stor han e....inte fet utan bara stor. Fast det är mycket päls då han är en utekatt...=)

 

Här e ju min älskling.....om någon har missat denna info..=) *ler*

 

 Igor i Polon....håller koll så inga bovar vågar komma i närheten..=)

 Igor vansinnig på nyår. Han skulle döda alla raketer...=)

 

 Clas och Mange vid tolv tiden....Tjo ho Christel och Mange

 Clas och Jag....

Jag fick en ny kamera i julklapp så man har tagit en hel del bilder.....ska bara lära mig hur man gör ett kollage så man slipper lägga in dem en och en. Tar ju en evighet..=) Ann....tror du blir den stackaren som får hjälpa mig. =)Mange har aldrig tid..

Tjingeling






Kommentarer
Postat av: Magne

Men snälla du..... Klart jag prioritera tid till att hjälpa dig, visste ju inte att du behövde hjälp hjärtat!! puss

2010-01-21 @ 01:18:03
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0